W swoim kazaniu nie wysyłaj ich do nieba. Nie wysyłaj ich do piekła. Po prostu głoś ewangelię zebranym.
KOŚCIÓŁ
Czy idea członkostwa w kościele jest biblijna? Czy nowotestamentowy kościół traktował na poważnie to, kto jest wewnątrz kościoła, a kto poza nim? Czy może sama idea formalnego członkostwa w kościele jest zaprzeczeniem Ewangelii?
1. Kościół jest jednym z rezultatów ewangelizacji.
2. Ewangelizacja jest dziełem kościoła.
3. Potrzebujemy kościoła, aby wykonać dzieło ewangelizacji.
Czym według Biblii i nauczania Pana Jezusa jest modlitwa? Jak należy się modlić i czego należy się podczas modlitwy wystrzegać?
Myślę, że wśród wielu powodów, głównym jest nasze skupienie na statystyce. Rozpaczliwie pragniemy, aby ludzie stawali się członkami naszych społeczności i dlatego redukujemy wymagania w nadziei pozyskania nowych sympatyków.
Prawdziwy wzrost chrześcijański nie polega tylko na zewnętrznych oznakach religijności, takich jak uczestnictwo w nabożeństwach czy wiedza biblijna, lecz na wzrastaniu w świętości, co jest przejawem duchowego życia. Kościół powinien wspierać swoich członków w tym wzroście, promując miłość, ewangelizację, modlitwę oraz odpowiedzialność za innych. Wzrost ten nie tylko przynosi chwałę Bogu, ale także prowadzi do głębszego podobieństwa do Chrystusa, co powinno być celem każdego chrześcijańskiego wspólnoty.
11 praktyk, które pomogą zgromadzeniu właściwie zrozumieć temat członkostwa w kościele.
W wielu naszych kościołach są ludzie, którzy mają zdecydowane, ale bezpodstawne przekonanie, że są prawdziwie nawróceni.
Studiujemy Biblię, żeby odkryć co chrześcijanie powinni robić podczas wspólnych zgromadzeń. Wtedy robimy wszystko to, co powiedział Bóg i nic ponad to.
Przeczytaj jakie praktyczne różnice charakteryzują kościół, który rozumie czym wg Biblii jest nawrócenie.
Czy idea członkostwa w kościele jest biblijna? Czy nowotestamentowy kościół traktował na poważnie to, kto jest wewnątrz kościoła, a kto poza nim? Czy może sama idea formalnego członkostwa w kościele jest zaprzeczeniem Ewangelii?
Mężczyźni i kobiety są stworzeni równymi w swoim bycie i jako osoby, ale są stworzeni, by siebie uzupełniać poprzez różne role w życiu i kościele.